torsdag den 6. december 2007

Så....

Nu er det altså ikke sjovt mere. Har jo INTET I-N-TET at lave på det her arbejde.. Og jeg ER sikker på at der ikke er et vigtigt aspekt jeg har overset.
Sidder på facebook på 2. time nu. Har skrevet to private mails og et opslag til min opgang (om nogen vil dele deres trådløse net med mig) og set Bodil Caths kalenderinslag http://www.bt.dk/article/20071206/underholdning/312060003/ (konen er jo fra den!)

Har læst lidt om massemordet i Nebraska. Kan desværre ikke sige at jeg er lamslået og chokeret. Nærmest tværtom. Var fandme også blevet ked af det hvis jeg blev fyret fra McD. Det morsomme (!) er jo, at amerikanerne ikke kan forstå hvordan sådan noget kan ske.. Kan det være fordi enhver idiot kan gå i kiosken og købe for en 10er blandet håndvåben??? Fjolser! Er ikke pjattet med usa. De er satme for dumme i gennemsnit!

Ja.. så gik der 5 minutter til...

Tik


.....


Tak

Ingen kommentarer: